«Όταν ένα άτομο πάσχει από μία πλάνη, αυτό λέγεται τρέλα... Όταν πολλά άτομα πάσχουν από μία πλάνη, αυτό λέγεται θρησκεία»!
Κεντρική Χριστιανισμός Πρωτοχριστιανικοί χρόνοι Μαρία Τζάνη για Ιωάννη Βρομόστομο !!! (video)

KALOPOULOS_MIXALHS1

Έρευνα

aloe-banner
Email this page to a friend
module by Spiral
Counter
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα1393
mod_vvisit_counterΕβδομαδιαία10189
mod_vvisit_counterΜηνιαία7190
mod_vvisit_counterΣυνολικά1190479

Μαρία Τζάνη για Ιωάννη Βρομόστομο !!! (video)


Μαρία Τζάνη για Ιωάννη Βρομόστομο



Σχόλια (34)Add Comment
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από Αλέξανδρος Ρ., Σεπτέμβριος 10, 2010
Βέβαια, όποιος δε συμφωνεί μαζί σου δε δικαιούται να μιλάει. Εύγε, λαμπρό ήθος-αμιγώς χριαστιανοβυζαντινό, "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΗΛΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ...",μιας και μιλάς για ιστορία την οποία και προφανώς δε γνωρίζεις το παραμικρό, πέρα από τους γνωστούς "εθνικίστικους" μύθους του τύπου "με χρόνους και καιρούς..." Τώρα για το περί χριστιανικής χώρας και τα λοιπά "αγαπησιάρικα" τα κρίνω ανάξια οποιουδήποτε σχολιασμού...

Ζήτω η δημοκρατία!...
...
γραμμένο από ΚΡΑΤΕΡΟΣ, Οκτώβριος 02, 2010
ΕΒΡΑΙΕ ΠΕΤΡΟ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΟ, ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΕΙΣ ΤΗ ΒΡΩΜΕΡΗ ΣΟΥ ΓΛΩΣΣΑ, ΣΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΣΑΣ. ΠΩΣ ΕΠΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΑΝ ΤΟΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΑΥΤΟ ΛΑΟ, ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΡΩΜΙΟΙ.
...
γραμμένο από Ωκύνους, Φεβρουάριος 11, 2011
Αγαπητέ petros, σύνελθε! Για να μην αρχίσεις να βρίζεις αδίκως, να σου δηλώσω εκ των προτέρων ότι δεν είμαι "12θεϊστής" όπως χαρακτηριστικά θα σε βόλευε να με χαρακτήριζες. Είμαι "άθρησκος" και όχι "άθεος" όπως πάλι θα σε βόλευε να με χαρακτηρίσεις. 'Ομως, μάθε ευλογημένε να γράφεις τουλάχιστον! Λίγη ορθογραφία δεν θα σε έβλαπτε. Αν είχες την τύχη να σπουδάσεις στο Δημοτικό θα μάθαινες ότι το μήλο δεν μηλάει, το γίνομε γράφεται με ου και άλλα χρήσημα. Καθώς επίσης και μερικά μαθήματα δημοκρατικού πολιτεύματος όταν με το καλό φτάσεις στο λύκειο θα σε μάθουν ότι ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, αλλά σε ένα κράτος ανεξιθρησκείας, άσχετε!
Και δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα, χριστιανοί ή 12θειστές, καλοί και κακοί, άνω μαχαλάς και κάτω μαχαλάς. Εκτός και αν έχεις προσχωρήσει στο Μανιχαϊσμό και σου ξέφυγε. Αλλά τι σου λέω τώρα; Είναι πολύ ψιλά γράμματα για τη μυωπία που σε βαράει.
Α, και τέλος ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΟ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΡΕ ΒΛΗΜΑ! ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙΣ! (αυτό αφορά και τον επίσης φίλτατο εκδικητή ΚΡΑΤΕΡΟ τον Εβραιοφάγο.Η Ελληνικότητα είναι μια ανώτερη κατάσταση του πνεύματος, ας μην την μολύνουμε με βαρβαρισμούς)
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από Ωκύνους, Μάιος 20, 2011
Γεια σου ρε ΘΕΜΗ με τα κέφια σου (ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΟΥ)! Επειδή, αν έχω καταλάβει καλά, εδώ γράφει ο κάθε πικραμένος τον καϊλέ του, θα επανέλθω μόνο για το θέμα των κεφαλαίων που όπως και ο φίλτατος ζηλωτής G7 τόσο αγαπάτε να χτυπάτε στα πληκτρολόγιά σας. Θα παραβλέψω το ότι μπορεί να είστε κρυπτομονοτονιστές που χρησιμοποιείτε το μανδύα των κεφαλαίων για να μη σας επιπλήξει ο πνευματικός σας. Θα παραμείνω στην αγενή συμπεριφορά του να γράφετε ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Η ΚΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ! Είναι γαϊδουριά, βλακεία ή και τα δύο μαζί.

Αν λόγω του περιορισμένου γνωστικού σας αντικειμένου δεν γνωρίζετε για το πως αλλάζουν τα κεφαλαία, να σας ενημερώσω ότι αυτό γίνεται με το "πάτημα ενός κουμπιού" που γράφει Caps Lock και είναι στα αριστερά (ρε λες να φταίει αυτό;)!

Τέλος, και για να αφήσω λίγο χώρο στους μαχητές του δικαίου και του ορθού (όπου ορθό, το τελευταίο τμήμα του παχέως εντέρου), θα ήθελα πάρα πολύ αγαπητέ και παντογνώστη ΘΕΜΗ μου να μου πεις που το λέει αυτό το σούπερ ο Πλάτωνας για τις γυναίκες γιατί μέχρι τις προάλλες που τον δάβαζα δεν ανέφερε τίποτε τέτοιο. Μήπως έγραψε κάνα καινούριο μπεστσελλεράκι και το έχασα; Ή μήπως έτσι σου είπανε έτσι λες και εσύ..."πάσαλος πασάλω εκρούετο"

Αουφ φίντερ ζεν και αλέ ρετούρ!

...
γραμμένο από Ωκύνους, Μάιος 20, 2011
Διόρθωση: Ο δαίμων του πληκτρολογίου έφαγε το "ι" στο δίαβαζα τον Πλάτωνα. Όχι πως έχει σημασία δηλαδή, αλλά μη σας αφήσω με ένα ολόκληρο "ι" λιγότερο...
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από Ωκύνους, Ιούνιος 21, 2011
@ LENTERIS, για να το λές αυτό (και όχι αφτό) μάλλον μόνο με καριόλες έχεις μπλέξει. Ως εκ τούτου, καλή τύχη.

Όσο δε για τις βιβλιογραφικές αναφορές είναι καλλίτερα να αναφέρουμε πληροφορίες από πρώτο χέρι και όχι από αναμασήματα
(βλ. σχετικά και ΠΛΑΤΩΝΟΣ Πολιτεία 473b–474c) Οι συνομιλητές συμφώνησαν ότι η δικαιοσύνη στην ιδανική πολιτεία εξασφαλίζεται από το γεγονός ότι τα μέλη της καθεμιάς πράττουν τα έργα που τους έχουν ανατεθεί ανάλογα με τη φύση και τις αρετές τους. Κατ' αναλογία, η δικαιοσύνη εξασφαλίζεται στην ψυχή, όταν καθένα από τα τρία διαφορετικά τμήματά της επιτελεί το δικό του έργο. Αφού συζητήθηκε το θέμα της ισότητας των δύο φύλων και των οικογενειακών σχέσεων στην τάξη των φυλάκων, θίγεται το ζήτημα της διοίκησης των πόλεων.

Για τον Πλάτωνα ιδανική πολιτεία χωρίς αγωγή και παιδεία δε νοείται.

Έτσι το πλατωνικό ιδεώδες στηρίζεται και εξαρτάται από την ισότιμη παιδαγωγική και πνευματική κατάρτιση των ατόμων αλλά και την ηθική διάπλασή τους που διαμορφώνεται από το ιδεώδες της ανδρείας, της τιμής, του σεβασμού και αφοσίωσης στην πατρίδα, και την υπακοή στους νόμους. Τότε μόνο η Πολιτεία λειτουργεί ως αρωγός της κοινωνικής ευδαιμονίας ενώ οι άνθρωποι δεν πέφτουν θύματα της κακοδαιμονίας ένεκα της αμάθειάς τους (όπως συχνά παρατηρείται στα άνω σχόλια).

Βασικοί στόχοι στο πλατωνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι η ύπαρξη δημόσιας εκπαίδευσης, η κοινή εκπαίδευση για άνδρες και γυναίκες, με άλλα λόγια η ισότητα των δύο φύλων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, η διαμόρφωση ακμαίου πνεύματος αλλά και σώματος , η ηθική αναμόρφωση του πολίτη ενισχύοντας μέσα του τις αρετές της δικαιοσύνης, δηλαδή τη σοφία, την ανδρεία και τη σωφροσύνη, καθώς και η απομάκρυνση από κάθε είδους μονομέρεια.

ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ: "ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΤΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ!"

...
γραμμένο από Θανάσης, Ιούνιος 26, 2011
Ο Πλάτων στους ''νόμους 781b,έχει μία άποψη πώς οι γυναίκες είναι χειρότερες απο τούς άνδρες στό θέμα της αρετής.Και λέει:''η θηλεία ημίν φύσις εστί πρός αρετήν χείρων της των αρρένων''.Στον Τίμαιο,42b τίς θεωρεί κατώτερες,απλα στήν πολιτεία 473b-474c,έχει τήν άποψη πώς με μία καλή παιδεία η γυναίκα μπορεί να κυβερνήσει ποιό καλά και απο τόν άνδρα.Δέν πρέπει λοιπόν να δίνουμε βάση μονο στην πολιτεία,αλα σε όλους τούς λόγους του Πλάτωνα,ο οποίος ήταν μεγάλος φιλόσοφος καί φωτισμένος άνθρωπος.Οι μεγάλοι φιλόσοφοι διαφωνούσαν μεταξύ τους σε πολλα θέματα,έτι και για τίς γυναίκες.Τώρα οσον αφορα τον Ιεράρχη Χρυσόστομο, μίλησε με σκληρή γλώσσα για τίς αμαρτωλές γυναίκες που ρίχνουν στήν αμαρτία τους άνδρες[λόγω τής συμπεριφοράς της βασσίλισας Ευδοξίας],όμως στους λόγους του για την οικογενειακή ζωη είπε οτι η γυναίκα πρέπει να υποτάσεται στον άνδρα όπως και η εκκλησία στον Χριστό,αλα και ο άντρας να αγαπάει και να σέβεται την γυναίκα του,όπως αγάπησε και ο Χριστός την εκκλησία.Και τά παιδιά να σέβονατι τον πατέρα και την μητέρα.Η Τζάνη ποιάνεται απο μία παράγραφο για να πάρει σβάρνα όλη τη θρησκεία.
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από LENTERIS, Ιούνιος 27, 2011
Συγνώμη,''γνήσια''ήθελα να πώ.
...
γραμμένο από Ωκύνους, Ιούνιος 28, 2011
@LENTERIS, έχεις απόλυτο δίκιο για το "καλλίτερα", ζητώ ταπεινά συγνώμη και υποκλίνομαι στις φιλολογικές διορθώσεις που "φράφεις", η διόρθωση του "γνήσεια" σε μάρανε! Όσο για το άλλο θέμα των αναγνωσμάτων μου, να σε πληροφορήσω ότι δεν έχω διαβάσει λέξη ούτε από τον Καλόπουλο ούτε και από τη Τζάνη. Να πέσει φωτιά να με κάψει αν έχω πιάσει έστω και στα χέρια μου ένα τους πόνημα. Τώρα για το ΓΟΥΡΟΥΝΙ που λες, έχεις απόλυτο δίκιο γιατί "όλες με θέλουν για το κορμί μου" που λέει και ο Αρκάς. Ο βασικός λόγος που ενεπλάκην σε αυτό τον άσκοπο ψηφιακό καυγά είναι για να εκνευρίσω μερικούς μερικούς αμόρφωτους τσοπάνηδες σαν τον ΘΕΜΗ τον G7 και τον petros που θα έπρεπε πρώτα να βγάλουν κανένα σχολείο της προκοπής και μετά να αγγίξουν πληκτρολόγιο.
Προσωπικά λοιπόν, και για να μη μπερδεύεσαι, δε μου καίγεται καρφάκι για το όλο πανηγύρι, επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω τα μυαλά κανενός (δεδομένου ότι χρειάζεται να έχεις μυαλό για να μπορεί να αλλάξει). Απλά μου τη δίνουν κάτι ιεροεξεταστές που το περισσότερο που έχουν διαβάσει είναι οι οδηγίες χρήσεως στα πατατάκια και είπα να κάνω και λίγο χαβαλέ...

Μοναδική φωτεινή εξαίρεση ο Θανάσης που και διαβασμένος είναι και πολιτισμένος και ως εκ τούτου οφείλω να του αποδώσω τα σχετικά εύσημα (όχι ότι τα έχει ανάγκη, αλλά να για το ευ αγωνίζεσθαι). Μόνο ο θανάσης μέχρι τώρα έχει αντίληψη περί του θέματος πέρα από μία μονοδιάστατη οπτική. Ούτε εγώ (που σπαω πλάκα όπως είπαμε) ούτε οι ρέστοι ανιστόρητοι και αδιάβαστοι ζηλωτές.
...
γραμμένο από Θανάσης, Ιούνιος 29, 2011
Να είσαι καλά φίλε,αλα μήν τσακώνεστε για τίς λέξεις.Εδώ ολόκληρος πρωθυπουργός δέν ξέρει να μιλήσει.
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από Ωκύνους, Αύγουστος 01, 2011
@ ΘΕΜΗΣ. Με συγχωρείτε λογιότατε που έθιξα τα οφίκια και την τήβεννό σας. Εννοείται ότι δεν είστε αμόρφωτος, μάλλον για παρά-μορφωμένος το βλέπω. Όσο για τις βλακείες που λέω, προσπαθώ ο έρμος να τις κόψω, αλλά να, προκειμένου να με καταλαβαίνουν μερικοί μερικοί αναγκάζομαι να ρίχνω το επίπεδό μου. Και μένα μου είναι βολικότερο να τα γράφω όλα με "Α" αλλά δεν το κάνω θέμα. Τα σέβη μου ακαδημαϊκότατε.
Σακ Βουαγιάζ!

..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από Θανάσης, Αύγουστος 03, 2011
προς τερεζα TSE GUEVARA H CHE GUEVARA:Είσαι σε πλήρη αποσύνθεση,και αμφιβάλω αν έχεις τελειώσει το ΔΗΜΟΤΙΚΟ.Θα μπορούσα να σου μιλήσω για τον Πλάτωνα ή τον Ιωάννη τον Χρισόστομο,όμως το επιπεδό σου είναι τόσο χαμηλό πού δεν χρειάζεται να ασχοληθώ.Και είμαι σίγουρος[και λόγω πείρας]πώς ούτε για τόν che guevara γνωρίζεις.Κάτσε λοιπόν με τους τεμπελχανάδες φιλοσόφους του χώρου σου,και άσε εμένα και τον φίλο Ωκύνους να λέμε ότι πιστεύουμε[επειδή σε εμάς τους δύο αναφέρθηκες περισσότερο].Καί αν δέν θέλεις να σεβαστείς τα πιστεύω του καθενός μας, δέν απασχολεί κανέναν.Αντε γειά σου λοιπόν.
...
γραμμένο από Ωκύνους, Αύγουστος 05, 2011
@ Τερέζα Τσε γκαι βάρα. Καλωσορίσατε στην ευγενή παρέα μας. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές. Το ότι είμαι βλαμμένος είναι δεδομένο αφού μπαίνω στον κόπο να σου απαντήσω. Όταν σου τελειώσουν τα χάπια που παίρνεις, έχω ένα φίλο στο ψυχιατρείο να σου κάνω κονέ. Επίσης να σου επισημάνω ότι η ρίγανη που σου πούλησαν για Μαροκινό κιφ έχει αρχίσει να καίει και το δείγμα φαιάς ουσίας που σου δόθηκε για περιορισμένη χρήση... Αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις το σχόλιο που έκανα στις 11 του Φλεβάρη θα καταλάβαινες (ας υποθέσουμε ότι έχεις αυτή την ικανότητα) ότι δεν έχεις να κάνεις με ένα αρχαιολάτρη και κυρίως με ένα φασισταρ(γ)ιό. Δυστυχώς φίλε ΤEREZA (μα καλά πως σου κατέβηκε αυτό το ψευδώνυμο;) η επανάσταση βρίσκεται μακρύτερα από το πληκτρολόγιο και τους μυωπικούς αφορισμούς σου. Έχει δίκιο και πάλι ο Θανάσης (που δεν είναι και φίλος) όταν λέει ότι δεν έχεις ιδέα ούτε και από τον Che. Πάω στοίχημα ότι δεν μπορείς να γράψεις ούτε 4 ονόματα από τους άλλους φιλόσοφους που επικαλείσαι. Και επίσης πάω στοίχημα ότι δεν έχεις ιδέα ποιός ήταν ο Gregor Marcovic(Γ.Марковић)και ποιο είναι το έργο του που άλλαξε άρδην τις θεωρίες για την αποδόμηση των ολοκληρωτικών συστημάτων.
Τώρα, μια και αναφέρθηκες στον Πλάτωνα, δε νομίζεις ότι σαν πολλοί "ειδικοί" δε μαζευτήκαμε για το Πλάτωνα; Οι δικές σου πηγές ποιές είναι; Που έμαθες ρε θηρίο ότι ο Πλάτωνας ήταν κωλομπαράς; Μήπως το ψευδώνυμο TEREZA δηλώνει κάτι; Μη ντρέπεσαι, πες μας τον πόνο σου! Τι σου έκανε αυτός ο αχρείος; ΛΕΓΕ! Θα βάλω της αστυνομία της Νέας Υόρκης να τον προλάβει στο αεροδρόμιο...

Υ.Γ.1 Που μπλέξαμε ρε Θανάση με τόσους βαρεμένους; Δε γνωριζόμαστε κιόλας...

Υ.Γ.2 "Para mi solo recorrer los caminos que tienen corazon, cualquier camino que tenga corazon. Por ahi yo recorro, y la unica prueba que vale es atravesar todo su largo. Y por ahi yo recorro mirando, mirando, sin aliento."
...
γραμμένο από Θανάσης, Αύγουστος 08, 2011
Φίλε μην δίνεις σημασία.Ολοι έχουν άποψη για τους φιλοσόφους και τους ιεράρχες,αλα δεν μας λένε για τους εαυτούς τους τίποτα.Κράζουν,λές και οι ίδιοι έχουν κάνει κάτι παραπάνω στην ζωή τους.
..., Χαμηλά εκτιμώμενο σχόλιο [Εμφάνιση]
...
γραμμένο από Θανάσης, Αύγουστος 24, 2011
Μπράβο,το όνομα σου το έγραψες σωστα.Τουλάχιστον ξέρεις να αντιγράφεις.
...
γραμμένο από Ωκύνους, Σεπτέμβριος 08, 2011
Γειά χαρά νταν, και τα κουκιά μπαγλάν. Ρε ανθυποοπαδέ της δεκάρας, εμείς είμαστε οι ιδεολόγοι της πάστας σου! Τολμάς και μας αναφέρεις κιόλας. Πόσο ανώριμο ήταν αυτό τώρα; "Καθήστε καλά γιατί θα το πω στο μπαμπά μου και θα σας μαλώσει!" μου θύμισε. Κρίμα και σε είχα για πάνω από 18. Να πας να πεις στους "τσιρακοϊδεολόγους" β' διαλογής της πάστας σου: 1. να διαβάσουν κανένα βιβλίο από τους θεωρητικούς αυτού που νομίζεις "πάστα σου" να ξεστραβωθούν. Παραθέτω μερικούς Εrnst Α. Rauter, Gustave Le Bon, Noam Chomsky αλλά να μην ξεχνάμε και τους παπούδες Pierre J. Prοudhon και Ζήνωνα τον Κιτιέα. Πάω στοίχημα το δεξί σου πόδι ότι όχι μόνο δεν έχουν διαβάσει τίποτα από αυτούς αλλά δεν ξέρουν καν να τους προφέρουν.
2. να σου κάνουν κανένα φροντιστήριο για το που πάνε τα τέσσερα, μήπως και κόψεις την ενδοπαλαμιακή πεοπαλινδρόμιση που σου κάνει ζημιά.

Φίλε TEREZA άνοιξε τα γκαβά σου και διάβασε κανένα βιβλίο (οτιδήποτε πλην Λιακοπουλοανάγνωσμα) γιατί με αυτούς που έμπλεξες, μαλακίες θα ακούς, μαλακίες θα λες. Ξεκόλλα από το οπαδιλίκι που έχεις αναπτύξει και ανέπτυξε ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ μήπως και υπάρχει ελπίδα. Με το να προσπαθείς να προκαλέσεις δέος σε αγνώστους που δεν μπορείς να υποπτευθείς καν τα κυβικά τους δε σε κάνει να διαφέρεις από τον επελαύνοντα πρωταγωνιστή του Θερβάντες (πες μου ότι δεν ξέρεις ποιός είναι και κάνω sepuku στη Φωκίωνος την Κυριακή).

Άντε τώρα και να προσέχεις, μικρό μου ανόητο πόνυ.
...
γραμμένο από Θανάσης, Σεπτέμβριος 12, 2011
ΠΡΟΣ ΩΚΥΝΟΥΣ:Αν και έχουμε διαφορετικά πιστεύω,συμφωνώ στα περισσότερα που λές διότι φαίνεσαι ανοιχτόμυαλος και αντικειμενικός άνθρωπος.Και επειδή μέσα απο πολλές παρέες μου κατα το παρελθόν έχω κάνει παρέα με ψευτοιδεολόγους σαν την ξεκούρδιστη κατσαριδούλα τερέζα που βρίζει,θυμάμαι πως κανένας τους δέν έκανε στην ζωή του τίποτα σημαντικό και έτρωγαν απο τον ''πατρικό'' μισθό ακόμα και σε ιλικία μεγάλη[και μάλιστα όταν υπήρχαν δουλειές].Και το λέω φίλε σε εσένα γιατι απαξιώ πραγματικά να μιλήσω σε τέτοια υποκείμενα.H ιδεολογία είναι ιερή όταν ξέρεις γιατί την πιστεύεις,και όταν κάνεις πράξεις χωρίς να μένεις στην θεωρία.Και πάλυ να είσαι καλά.Δεν μου αρέσει να κρίνω,άλοστε και εγώ πέρα απο την μόρφωση και την δουλειά μου δεν έχω κάνει και τίποτα σπουδαίο,απλά ώρες ώρες εκνευρίζομαι.
...
γραμμένο από Ωκύνους, Σεπτέμβριος 24, 2011
@Θανάση. Αν η μόρφωση είναι μέρος των πιστεύω σου, τότε δε βλέπω και πολλές διαφορές στα "πιστεύω" μας. Τα υπόλοιπα είναι κολοκυθόπιττα. Δεν κάνουν τα μπαϊράκια τους ανθρώπους. Τώρα, γεγονός είναι ότι επέλεξα να τηρήσω μια προκλητική στάση σε αυτό το thread για να δω μήπως μπορεί να στηθεί καμιά συζήτηση της προκοπής. Αλλά είναι για να πιάνεις τον ένα και να βαράς τον άλλο. Μονοδιάστατοι και αφοριστικοί σε τέτοιο βαθμό που σε εκνευρίζουν όσο ανοιχτόμυαλος κι αν είσαι. Τέλος πάντων, επειδή το περιβάλλον δεν σηκώνει σκέψη και διάλογο, λέω να πάρω τα κουβαδάκια μου και να την κάνω για άλλες παραλίες. Αν πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο να ανταλλάξουμε καμιά πολιτισμένη κουβέντα στείλε μήνυμα στο titornian [@] gmail τελεία com. Θα χαρώ να τα πούμε χωρίς τους Κρο Μανιόν. Όσο για τους υποδέλοιπους μαχητές των ιστολογίων, χαιρετώ, εύχομαι καλό βόλι και είθε ο Πανάγαθος να δώσει και να αποκτήσετε εγκέφαλο μήπως και σταματήσει το βούισμα στα αυτιά σας.

до свидания, ¡hasta la vista, довиждане, au revoada, see you later aligator...
...
γραμμένο από Θανάσης, Ιανουάριος 30, 2012
Εντάξει όποτε χρειαστεί θα σου στείλω.

Γράψε σχόλιο
μικρότερο | μεγαλύτερο

security code
Πληκτρολόγησε τους εμφανιζόμενους χαρακτήρες


busy

Τελευταία Ενημέρωση (Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010 18:16)