logo

fb youtube rss

Σύνδεση

kalopoulos

 

Συγγραφέας  - Καλόπουλος Μιχάλης

Ο ερμηνευτής του Μαιάνδρου από το 1995

Στα βιβλία της σειράς, θα ξεναγηθούμε στα απίστευτα κατορθώματα των βιβλικών ηρώων, που σταδιακά θα μας αποκαλύπτουν έναν ολόκληρο κόσμο άγνωστης μαγείας και πανουργίας, αυξάνοντας τους ορίζοντες της κατανόησής μας, γύρω απ’ τους παράξενους, συχνά πανέξυπνους αλλά και αδίστακτους τρόπους παρέμβασης της μαγείας στην ιστορία!

more

 

 

 

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Κάθε αναδημοσίευση άρθρου ολική ή μερική θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας: www.greatlie.com το οποίο θα πρέπει να είναι ενεργός σύνδεσμος (link) στην σελίδα του άρθρου. Σε αντίθετη περίπτωση το ιστολόγιο επιφυλάσσεται για χρήση κάθε νομίμου δικαιώματος του.

Κύριε Καλόπουλε, επειδή από ότι γνωρίζω έχετε
ασχοληθεί με τις πιθανές ορθολογιστικές εξηγήσεις
διαφόρων θαυμάτων ή "θαυμάτων" που αναφέρονται στις
Γραφές σχετικά με γεγονότα του μακρινού παρελθόντος,
που μπορεί να συνέβησαν με τον ένα ή με τον άλλο
τρόπο, θα ήθελα πολύ να μου δώσετε κάποιες πειστικές
εξηγήσεις για τα παρακάτω θαύματα ή "θαύματα" κάποιου
Εβραίου ονόματι Δαβίδ Κόππερφηλντ, του φερομένου και
ως του μεγαλυτέρου μάγου όλων των εποχών ....
Ο εν λόγω κύριος, στις παραστάσεις του μπροστά στα
μάτια των άλλων, εδώ και τώρα, όχι σε αρχαίες εποχές
κλπ., κάνει διάφορα, από τα οποία θα αναφερθώ μόνο στα
εξής, και αν μπορείτε δώστε μου κάποια εξήγηση, γιατί
η λογική μου δεν με βοηθά. Αν μάλιστα είναι δυνατόν,
επαναλάβετε πειραματικά κάποιο από τα τεχνάσματά του
σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή π.χ., μπροστά σε άλλους,
έτσι σαν πειραματική απόδειξη της θεωρίας, όπως π.χ.
έγινε με την περίπτωση της βάτου.
Τέτοια "τεχνάσματα" είναι π.χ.
1) Η εξαφάνιση μέσα σε μια στιγμή ενός αεροπλάνου, το
οποίο είχαν κυκλώσει θεατές, το πέρασμα του μάγου πάνω
από το σημείο που βρισκόταν το αεροπλάνο με μοτοσακό,
προς πιστοποίηση της απουσίας του αεροπλάνου, και εν
συνεχεία η επανεμφάνιση του αεροπλάνου στο ίδιο
σημείο, πάλι εν ριπή οφθαλμού.(Το πείραμα μπορεί να
γίνει βέβαια και με μικρότερο μέσο συγκοινωνίας, ας
πούμε, ελλείψει αεροπλάνου, π.χ. μοτοσακό).
2) Το κόψιμο του εαυτού του σε κομμάτια μπροστά στα
μάτια του κοινού, και το κράτημα του μισού του σώματος
από τον ίδιο, την ώρα που ολόκληρος (ή μάλλον ο μισός)
αιωρείτο στον αέρα.
3)Τον "τεμαχισμό" μιας κοπέλας εν ριπή οφθαλμού, σε
πολλά ζωντανά κομμάτια που κινούνται, εν ριπή
οφθαλμού, και πάλι βαθμιαία επανένωσή της. Αμέσως μετά,
ο "διπλασιασμός" της κοπέλας.
3) Το ξεπέταγμα "φαντασμάτων" από την σκηνή, ιπταμένων
σχεδόν ξυστά άνωθεν των θεατών και εξαφανιζομένων εις
το "πουθενά" μέσα στην αίθουσα.
4) Η αυτόματη "αποϋλοποίηση" και "επανϋλοποίηση" του
ιδίου επί σκηνής.
Αυτά και μόνο αρκούν. Κάντε κάτι προς ικανοποίηση της
αχαλινώτου περιεργείας μας!

...........................

 

Καλή μου κυρία Hraklia Marmara καλή σου μέρα!

Βρήκα ενδιαφέρουσες έως διασκεδαστικές τις απορίες σου, γ’ αυτό μπαίνω στον κόπο να σου γράψω λίγες σκέψεις! Αλήθεια δεν καταλαβαίνουμε πια, ότι τα πάντα στο χώρο τον "θαυμάτων" είναι τεχνουργήματα;

Μόλις πρόσφατα ο Κος Χαρδαβέλας, που μέχρι τώρα αρνιότανε αυτή την εκδοχή -ήμουν παρόν στην εκπομπή του όταν προσπαθούσα μάταια να απομυθοποιήσω τους σπόρους που δήθεν φύτρωναν στο χέρι του Γιούρι Γκέλερ- (υπάρχουν τέτοιοι πλαστικοί σπόροι που τους πουλάνε τα μαγαζιά με τρικ στην Αθήνα... αλλά και με πραγματικούς σπόρους μπορεί αυτό να συμβεί που έχουν κατάλληλα προετοιμασθεί)... ο ίδιος ο Κος Χαρδαβέλας λοιπόν, έκανε πρόσφατα μια εκπομπή απομυθοποίησης, και έδειξε με ποιον τρόπο κάποιοι ταχυδακτυλουργοί, μπορούν να καρφώνουν σε περιστρεφόμενο τροχό μια γυναίκα με τόση επιτυχία! Απλώς, δεν πετάει αλλά κρύβει τα μαχαιριά στο μανδύα του, ενώ την ίδια στιγμή ο βοηθός του πίσω απ’ τον περιστρεφόμενο δίσκο, καρφώνει με λάστιχα το μαχαίρι στην ορισμένη θέση του! Αυτό δικαιολογεί και το απίστευτο θάρρος της γυναίκας, που δέχεται να της πετάξουν τόσο επικίνδυνα μαχαίρια! Αν υπήρχε μια κάμερα ταχείας λήψης, αυτό θα γινόταν απολύτως ορατό. Οι μάγοι εκμεταλλεύονται τις δικές μας αδυναμίες, παρακάμπτοντας ή απλά ξεπερνώντας τις αντιληπτικές μας δυνατότητες!

 

Έδειξε επίσης πως εξαφανίζεται μετά από μια κατάλληλη ριπή καπνού, πίσω απ’ τα κάγκελα ενός κλουβιού, ένας ολόκληρος ελέφαντας! Απλά ανάμεσα στα κάγκελα υπήρχαν καθρέφτες που κλείνοντας, πρόβαλαν ένα τοίχο όμοιο μ’ αυτόν που υπήρχε πίσω απ’ τον ελέφαντα! Κάτι ανάλογο έκανε με τον καπνό και ο προφήτης Ηλίας όταν υποτίθεται πως ανελήφθη στους ουρανούς. Το περιγράφω στο βιβλίο μου που απομυθοποιεί τα θαύματα της καινής διαθήκης με τίτλο «Το θέατρο της σωτήριας» που μάλλον δεν έχεις διαβάσει... αλήθεια διάβασες κάποιο βιβλίο μου;

 

Η εξαφάνιση του αεροπλάνου που μου περιγράφεις, είναι κάτι σχετικά απλό, αφού όσοι είναι πίσω απ’ το περικυκλωμένο από ανθρώπους αεροπλάνο, είναι συνεργάτες του μάγου και παραμερίζουν για να μετακινηθεί μαζί με την μισή εξέδρα πάνω στην οποία σταθμεύει το αεροπλάνο!

Φυσικά τέτοια κόλπα, έχουν τεράστιο κόστος, απαιτούν μεγάλη ομάδα συνεργατών, κατάλληλη προετοιμασία και την ανάλογη υλική υποδομή, την οποία διαθέτει μόνο ο φημισμένος μάγος και που αποκτάει εξαργυρώνοντας την φήμη του .

Το ίδιο έκαναν με το δήθεν εξαφανισμένο άγαλμα της ελευθερίας. Οι περιορισμένοι σε αριθμό θεατές, βρισκόταν όλοι (χωρίς να το γνωρίζουν πάνω σε περιστρεφόμενη εξέδρα! Όταν με εξαιρετικά χαμηλή ταχύτητα, η εξέδρα αυτή μετακινήθηκε, χωρίς να αντιληφθούν το παραμικρό, το άγαλμα απουσίαζε απ’ τον νυχτερινό ορίζοντα, που ομως εξακολουθούσε να βρίσκεται ακριβώς δίπλα τους, κρυμμένο φυσικά πίσω απ τις τεράστιες κουρτίνες του σκηνικού, που ακριβώς για αυτόν τον σκοπό είχαν τοποθετηθεί στις κατάλληλες θέσεις!

 

Ανήσυχος ανέκαθεν για τις τεχνικές των μάγων, είχα την τύχη για τις ανάγκες εκπομπών μου, να κανω παρέα με φιλότιμα παιδιά, που σπούδασαν στην ακαδημία μάγων (που υπάρχει στην Αθήνα και παραδίδει δωρεάν μαθήματα ταχυδακτυλουργίας), να μου αποκαλύψουν ένα μεγάλο αριθμό μυστικών για τα ανάλογα τρικ! Έμαθα λοιπόν απ’ αυτούς πως να στραβώνω ο ίδιος με πολύ ευκολία κουταλάκια, (όπως έκανα στον ΑΝΤΕΝΑ!) αλλά και χοντρά καρφιά, που εννοείται ήταν από πριν στραβά (όπως έκανα στην ΕΤ3 και αλλού). Μπορώ (με το σχετικό κόλπο) να μαντέψω τι διάβασες τυχαία σε κάποιο βιβλίο, κάτι που τρελαίνει πολλούς που δεν μπορούν να υποθέσουν πόσο απλά μπορεί αυτό να συμβεί! Εξαφανίζω μικροπράγματα, και μπορώ να κανω ένα στυλό να λιώσει στα χέρια μου! Φυσικά δεν είμαι καλός σε τίποτε απ’ αυτά, μια και θέλουν καθημερινή και επίμονη προσπάθεια, για να τα καταφέρεις με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Απ’ την μια λοιπόν υπάρχει μια πραγματικά αξιοθαύμαστη τέχνη εξαπάτησης, ενώ απ’ την άλλη μια απίστευτα παχυλή ευπιστία και θα ήταν μάλλον αφύσικο να μην υπάρχουν τόσοι πετυχημένοι απατεώνες και τρικαδόροι! Στη θρησκεία συμβαίνει κάτι ανάλογο με ακροατήριο ολόκληρους λαούς!

Πρόσφατα, σε εκπομπή του ο Κος Ευαγγελάτος, μας έδειξε τα απίστευτα ταχυδακτυλουργικά που κάνουν οι διανομείς πετρελαίου, για να εξαπατήσουν τους αφελείς διαχειριστές των οικοδομών! Κυριολεκτικά υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι για να εξαπατηθούν οι αφελείς κάθε είδους και επιπέδου.

Οι περίφημες "αιωρήσεις" γίνονται με αόρατα στηρίγματα ή αθρακονήματα. Μερικά απ’ αυτά τα νήματα λεγονται ΚARBON και ειναι λεπτά σαν τρίχα. Πολλά μαζί μπορούν να σηκώσουν τόνους ολόκληρους! Οι κατάλληλα χρωματισμένες κουρτίνες και οι καπνοί στο φόντο, καθιστούν αυτά τα νήματα αόρατα!

 

Το κόψιμο του μάγου, είναι ασφαλώς εικονικό, μια και το κορμί του είναι βυθισμένο στο τραπέζι που ακουμπάει και το μαχαίρι ή το δισκοπρίονο ουδέποτε ακουμπά το σώμα του. Ψεύτικα μέλη που μάλιστα κουνιούνται κιόλας (!) αναλαμβάνουν να ολοκληρώσουν την ψευδαίσθηση του διαμελισμού! Η κοπέλα που δήθεν διαμελίζεται... βυθίζεται απλά κάτω στη σκηνή και φαίνεται μόνο το κεφάλι της, ενώ ψεύτικα μέλη με την ίδια ακριβώς εμφάνιση κουνιούνται στα διάφορα υπόλοιπα κουτιά!

Μια πρόσφατη ομάδα μάγων (στο internet) έδειξε πρώτα τον τεμαχισμό του συνεργάτη σε τρία μέρη και αμέσως μετά με διάφανα τα ανάλογα σύνεργα έδειξε πως ακριβώς συμβαίνει αυτό με τον συνεργάτη του να βρίσκεται κάτω στο πάτωμα και να μετακινείτε ανάλογα με τις ανάγκες της επίδειξης! Λυπάμαι που δεν μπορώ να σου στείλω το ανάλογο video!

"Αποϋλοποίηση" και "επανϋλοποίηση" του μάγου επί σκηνής δεν υπάρχει παρά δεκάδες τρικ που δίνουν αυτή την ψευδαίσθηση με Φώτα και καθρέφτες!

 

Εκεί που πραγματικά γέλασα με την καρδιά μου ήταν όταν διάβασα να μου γράφεις: «Αν είναι δυνατόν, επαναλάβετε πειραματικά κάποιο από τα τεχνάσματά τους σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή π.χ., μπροστά σε άλλους, έτσι σαν πειραματική απόδειξη της θεωρίας, όπως π.χ. έγινε με την περίπτωση της βάτου».

Μα είναι δυνατόν να μου ζητάς να συναγωνιστώ τους δια βίου εξασκημένους μάγους, που έχουν αναπτύξει το ταλέντο τους σε επίπεδα υψηλής τεχνικής; Άλλωστε πρέπει να γνωρίζεις ότι κάθε μεγάλο και εντυπωσιακό κόλπο, συνοδεύεται από πανάκριβα μηχανήματα και ειδικής κατασκευής κουτιά και μπάγκους! Άλλωστε οι πραγματικοί Μάγοι σήμερα, δεν δηλώνουν παρά διασκεδαστές που κατέχουν μια τέχνη και όχι ότι κατέχουν φανταστικές ψυχικές δυνάμεις. Δικαιολογημένα λοιπόν δεν δημοσιοποιούν τα τέχνασματά τους, γιατί διαφορετικά θα έχαναν τα επαγγελματικά τους έσοδα!

 

Καλή μου Hraklia Marmara το σημαντικότερο είναι να καταλάβουμε επιτέλους ότι οι αρχαίοι μάγοι όπως ο Αβραάμ (διάβασε το βιβλίο μου Αβραάμ ο Μάγος) έγιναν παγκόσμια θρησκεία και κατέστρεψαν την ζωή τον πολιτισμό και την ευημερία μας!


Καλή σου μέρα και καλή λευτεριά απ’ τους παντοειδείς μάγους!

 

Με εκτίμηση

Μ. Καλόπουλος

Βλέπε επίσης: Αξιοθαύμαστα τρικ θαυματοποιών... και η εξήγησή τους! (video)
{backbutton}